środa, 19 grudnia 2012

Kreacje na Nowy rok:)


Heeej Miśki ! Co tam słychać u was? U mnie wszystko ok, a i czasu troche wiecej to nowe notki na pewno również się na tym odbiją :>
   Ostatnio zauważyłam ,że wiele z was zaczeło już mysleć o kreacji na sylwester co na pewno jest dużym wyzwaniem , w szczególnosci że w zasadzie teraz w skelpach nie ma nic ciekawego, przynajmniej w tych w których byłam Ja :) myślę, że jednak kupienie kiecki w tym okresie jest najlepsze bo wiele sklepów robi przeceny ze względu na swieta :) osobiscie sukienki kupować nie będe ale daje wam troszkę propozycji:
Inna. To na pewno. Nie jest taka jak inne schematyczne sukienki, wiszące bezwiednie na wieszakach . Nie trzeba nawet zbyt wielu dodatkow :) proponuję wykorzystać taką fryzurę :



Czerwona koronka ? Połączenie wydaje sie być odważne ale wygląda niesamowicie.Pomysłu na fryzurkę nie mam ale nawet zwykłe rozpuszczone włoski dopełnią kreacje :)

 Porsta , elegancka. Idealna na kameralny wieczór:)
 taaaaak , wiem :) Ale mi sie podoba :D
Bo do takiej sukienki nic dodać nic ująć tylko lekkie spiecie włosów :) ok kochani , z mojej strony to wszystko . Mam nadzieje że wybór będzie należał do udanych!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz